Pirelli W270 SottoZero 2 - Pirelli představuje řešení pro všechny problémy mobility, se kterými se musí řidič potýkat během zimního období Pneumatika Pirelli Sottozero Serie II byla navržena a vyvinuta především za tím účelem, aby v podzimních a zimních podmínkách poskytovala maximální výkon. Charakteristika SOTTOZERO Serie II: Pneumatika Sottozero Serie II, která vychází přímo z pneumatiky Sottozero W270 a ze špičkových znalostí segmentu U.H.P., byla vyvinuta jako „moderní zimní pneumatika“, která... Celý popis
Koupit za 20 093 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Pirelli WINTER 270 SOTTOZERO SERIE II L 335/30 R20 W104
Doprava:
99 Kč
20 093 Kč
Koupit za 20 093 Kč
Pirelli WINTER 270 SOTTOZERO SERIE II L 335/30 R20 W104
Doprava:
zdarma
19 993 Kč
Koupit za 19 993 Kč
Zimní pneumatika Pirelli WINTER 270 SOTTOZERO s2 335/30R20 104W MFS L
Doprava:
600 Kč
19 491 Kč
Koupit za 19 491 Kč
Zimní pneumatika Pirelli WINTER 270 SOTTOZERO s2 335/30R20 104W MFS L
Doprava:
600 Kč
19 391 Kč
Koupit za 19 391 Kč
Pirelli WINTER 270 SOTTOZERO s2 335/30 R20 104W
Doprava:
zdarma
19 052 Kč
Koupit za 19 052 Kč
Popis
Pirelli W270 SottoZero 2 - Pirelli představuje řešení pro všechny problémy mobility, se kterými se musí řidič potýkat během zimního období Pneumatika Pirelli Sottozero Serie II byla navržena a vyvinuta především za tím účelem, aby v podzimních a zimních podmínkách poskytovala maximální výkon. Charakteristika SOTTOZERO Serie II: Pneumatika Sottozero Serie II, která vychází přímo z pneumatiky Sottozero W270 a ze špičkových znalostí segmentu U.H.P., byla vyvinuta jako „moderní zimní pneumatika“, která by splnila požadavky koncových uživatelů na výkonnost a bezpečnost, přičemž došlo k přijetí určitých technických diferenciací mezi velikostmi W a H/V, a pneumatika tak vždy nabízí to, co řidiči žádají. 1. Dva bloky: stabilita, kontrola a pravidelné opotřebení vzorku 2. Tři široké drážky: zlepšený vzorek pro hydrodynamickou výkonnost pro maximální bezpečnost při akvaplaningu a během plískanic 3. Interaktivní překládaný profil (Interactive brickwork Siping – IBS): vysoce efektivní geometrie profilu zlepšila přilnavost na všech površích v důsledku „překládaného“ profilu pneumatiky, a to při brzdění / trakci a při průjezdech zatáček SimplePneu.cz Pneumatiky PirelliHistorie značky Pirelli sahá do roku 1872, když Giovanni Battista Pirelli založil v Miláně první továrnu na výrobu gumových výrobků. Ke konci století rozdělil výrobu na izolované telegrafní dráty, podmořské kabely a v roce 1890 spustil výrobu prvních pneumatik pro bicykly. V roce 1901 představila pneumatiku Ercole, která byla použita pro jedny z prvních automobilů na silnicích. Na začátku 20. století firma rozvíjela své továrny do dalších zemí (Španělsko, Velká Británie, Argentina). Během období mezi válkami vydalo Pirelli sportovní pneumatiku Stella Bianca, která byla ve své době absolutní špičkou, a ve dvacátých letech jezdci jako Nuvolari, Ascari a později Fangio zaznamenali velkolepé rekordní série vítězství s použitím pneumatik Pirelli. V padesátých letech firma představila Cinturato radial-technology, která se zapsala do historie pneumatik. V šedesátých a sedmdesátých letech firma pokračovala v expanzi. V polovině sedmdesátých let přišla na svět nízkoprofilová pneumatika P7 - nejvýznamnější inovace od technologie Cinturato. V osmdesátých letech pokračoval rychlý rozvoj firmy, kdy převzala akcie německé továrny na motocyklové pneumatiky Metzeler a firmy na výrobu kabelů Filergie. Pokračovala náročná reorganizace firemních plánů zaměřených na celosvětovou distribuci ultra-nízkoprofilových pneumatik navržených pro nejprestižnější modely. Na přelomu milénia přišla další revoluce v pneumatikářském oboru. V roce 2000 MIRS™ výrobní procesy pro automatickou výrobu se dostaly do provozu. MIRS™ mini-továrny se rozšířily do Německa, Velké Británie a Spojených států. Společnost patří k výrobcům, kteří vyrábí pneumatiky prakticky pro vše, co má kola včetně pneumatik závodních. Již od svého prvního vítězství v rallye Peking-Paříž roku 1907 Pirelli vyvíjela specifickou řadu závodních pneumatik se skvělými jízdními vlastnostmi. Účastní se např. MS Rally vozů WRC a vyhrály výběrové řízení na výhradního dodavatele pro období 2008 - 2010. Pirelli se také učastnil od roku 1950 Formule 1 s dlouhou přestávkou v letech 1959 - 1980. Během 200 závodů získali celkem 238,5 bodů, 47x Pole Position a 44x se jezdci na pneumatikách Pirelli radovali z vítězství. Svou činnost v F1 firma ukončila v Austrálii 1991. Vysokou kvalitu pneumatik Pirelli dokazuje také jejich spolupráce se závodními vozy Maserati. Výsledkem této spolupráce jsou tituly udělené konstruktérům a týmům na šampionátu FIA-GT v roce 2005 s vozy MC12 od Maserati na pneumatikách P Zero. Není divu, že díky těmto úspěchům se spolupráce prohloubila a všechny vyráběné sportovní vozy Maserati mají v základní výbavě pneumatiky Pirelli. Další důkaz úspěšnosti byl k vidění na Ženevském autosalónu, kde si Pirelli udrželo výsadní postavení mezi sportovními vozy a jejich pneumatiky najdete např. na BMW M6, Ferrari 599 GTB Fiorano, Lamborghini Murciélago LP 640, Maserati GranSport Spider, Mercedes-Benz CLK 63 AMG, atd. Pirelli Tyre je v současnosti na základě svého obratu pátým největším světovým producentem na trhu pneumatik.
Parametry
Index rychlosti | W (=270 km/h) |
Období | zimní |
Šířka | 335 |
Vnitřní průměr | R20 |
Výrobce | Pirelli |
Profil | 30 |
Index nosnosti | 104 |
Hlučnost | 73 dB |
Protektorované pneumatiky | ne |
Dojezdové pneumatiky | ne |
4x4 pneumatiky | ano |
SUV pneumatiky | ano |
Off-road pneumatiky | ano |
Dodávkové pneumatiky | ne |
Třída hlučnosti | B |
Symbol pro jízdu na sněhu | ano |
Spotřeba paliva | C |
Přilnavost za mokra | C |