skladem:ano nástupce dezénu Master-Grip. Nový dezén bude stejně jako předchůdce určen pro vozidla nižší střední třídy a malé kompakty. Oproti předchůdci dezén má nový dezén posílenou středovou část, respektive místo drážky bylo přidáno středové ozubné obvodové rameno. Z velmi dobrého a velmi úspěšného dézénu Speed-Grip 2 si pneumatika vzala krajní bloky, které zajišťují boční stabilitu a jsou velmi dobře řešeny. Mimochodem toto řešení je použito i pneumatiky Continental TS830, TS850. Dezén je tvořený... Celý popis
Koupit za 4 152 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Semperit Master-Grip 2 175/70 R13 82T
Doprava:
120 Kč
4 152 Kč
Koupit za 4 152 Kč
Semperit MASTER GRIP 2 175/70 R13 82T
Doprava:
108 Kč
3 844 Kč
Koupit za 3 844 Kč
SEMPERIT 175/70 R 13 MASTER-GRIP 2 82T
Doprava:
120 Kč
3 686 Kč
Koupit za 3 686 Kč
175/70R13 82T, Semperit, MASTER GRIP 2
Doprava:
zdarma
2 636 Kč
Koupit za 2 636 Kč
175/70R13 82T, Semperit, MASTER GRIP 2
Doprava:
99 Kč
Skladem
2 491 Kč
Koupit za 2 491 Kč
Popis
skladem:ano
nástupce dezénu Master-Grip. Nový dezén bude stejně jako předchůdce určen pro vozidla nižší střední třídy a malé kompakty. Oproti předchůdci dezén má nový dezén posílenou středovou část, respektive místo drážky bylo přidáno středové ozubné obvodové rameno. Z velmi dobrého a velmi úspěšného dézénu Speed-Grip 2 si pneumatika vzala krajní bloky, které zajišťují boční stabilitu a jsou velmi dobře řešeny. Mimochodem toto řešení je použito i pneumatiky Continental TS830, TS850. Dezén je tvořený dvě různými typy záběrových lamelek. Na středu jsou klasické cik cak lamely a po kraji kostkové, které zajišťují vysokou odolnost na mokré vozovce a zároveň toto řešení zajišťuje, že se bloky nadměrně neopotřebovávají. Ve středových klopených blocích je krásně vidět koncernové řešení, které je použito i u Continental TS850 a zajišťuje záběr v hlubokém sněhu. Pneumatika má zároveň optimalizovaný běhoun a tvar kostry.
Třída úspory paliva: F
Třida přilnavosti na mokru: C
Třída vnější hlučnosti: 71 dB ( 2 vlny)
nástupce dezénu Master-Grip. Nový dezén bude stejně jako předchůdce určen pro vozidla nižší střední třídy a malé kompakty. Oproti předchůdci dezén má nový dezén posílenou středovou část, respektive místo drážky bylo přidáno středové ozubné obvodové rameno. Z velmi dobrého a velmi úspěšného dézénu Speed-Grip 2 si pneumatika vzala krajní bloky, které zajišťují boční stabilitu a jsou velmi dobře řešeny. Mimochodem toto řešení je použito i pneumatiky Continental TS830, TS850. Dezén je tvořený dvě různými typy záběrových lamelek. Na středu jsou klasické cik cak lamely a po kraji kostkové, které zajišťují vysokou odolnost na mokré vozovce a zároveň toto řešení zajišťuje, že se bloky nadměrně neopotřebovávají. Ve středových klopených blocích je krásně vidět koncernové řešení, které je použito i u Continental TS850 a zajišťuje záběr v hlubokém sněhu. Pneumatika má zároveň optimalizovaný běhoun a tvar kostry.
Třída úspory paliva: F
Třida přilnavosti na mokru: C
Třída vnější hlučnosti: 71 dB ( 2 vlny)
Parametry
Index rychlosti | T (=190 km/h) |
Období | zimní |
Šířka | 175 |
Vnitřní průměr | R13 |
Výrobce | Semperit |
Profil | 70 |
Index nosnosti | 82 |
Hlučnost | 71 dB |
Protektorované pneumatiky | ne |
Dojezdové pneumatiky | ne |
4x4 pneumatiky | ano |
SUV pneumatiky | ano |
Dodávkové pneumatiky | ne |
Třída hlučnosti | B |
Symbol pro jízdu na sněhu | ano |
Spotřeba paliva | D |
Přilnavost za mokra | C |