Hankook i*cept evo² (W320A) Vysoce výkonná zimní pneumatika pro vozy 4x4 a SUV Optimalizovaný tvar dezénu se doslova zakusuje do sněhu a zlepšuje záběrové vlastnosti pneumatiky. Funkce Dezén pneumatiky Záběrové drážky ve tvaru cepínu Příčné drážky ve tvaru cepínu pro mimořádné záběrové vlastnosti. → Skvělé výkony na sněhu díky příčným drážkám s optimalizovaným úhlem. Klikaté záběrové drážky Lepší záběr a brzdění na sněhu díky zvýšení počtu křížení drážek. 3D zimní lamely Zajišťují... Celý popis
Koupit za 5 011 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Hankook i*cept evo² (W320A) Vysoce výkonná zimní pneumatika pro vozy 4x4 a SUV
Optimalizovaný tvar dezénu se doslova zakusuje do sněhu a zlepšuje záběrové vlastnosti pneumatiky.
Funkce Dezén pneumatiky
Záběrové drážky ve tvaru cepínu
Příčné drážky ve tvaru cepínu pro mimořádné záběrové vlastnosti. → Skvělé výkony na sněhu díky příčným drážkám s optimalizovaným úhlem.
Klikaté záběrové drážky
Lepší záběr a brzdění na sněhu díky zvýšení počtu křížení drážek.
3D zimní lamely
Zajišťují vynikající výkon na sněhu a mokrém povrchu díky zvýšení tuhosti bloků.
Zářezy pro přilnavost na ledu
Lepší ovladatelnost díky dodatečným zářezům v blocích.
Široké rameno
Oproti běžné pneumatice zajišťuje široké rameno lepší ovladatelnost a přilnavost.
Zdokonalené čtvercové bloky
Rozdělení ramenního bloku mezi drážkami zajišťuje větší flexibilitu a optimalizovanou styčnou plochu při zatáčení. Zároveň zlepšuje ovladatelnost na mokru a sněhu.
Široké obvodové drážky
W320 dosahuje použitím o 30 % širších drážek, v porovnání s předchůdcem, lepších výkonů na mokrém povrchu.
Zkosený okraj drážky
Okraj drážky zkosený v úhlu 45 ° zvyšuje průřez drážky a zajišťuje nekompromisní výkony na mokru.
Konstrukce pneumatiky
Vysoce přilnavá směs s příměsí siliky
Zvyšuje záběr na mokru i sněhu a snižuje valivý odpor.
Bezešvý celoplošný zesílený nárazníkový pás
Optimální tuhost běhounu.
Široký ocelový nárazník
Zajišťuje požadovanou tuhost běhounu a zlepšuje tak ovládání vozidla.
Jádro patky o vysoké tvrdosti
Zlepšuje ovladatelnost a odezvu řízení.
Extrémně tuhé patní lano
Zlepšuje jednolitost a odolnost usazení patky.
Optimalizovaný tvar dezénu se doslova zakusuje do sněhu a zlepšuje záběrové vlastnosti pneumatiky.
Funkce Dezén pneumatiky
Záběrové drážky ve tvaru cepínu
Příčné drážky ve tvaru cepínu pro mimořádné záběrové vlastnosti. → Skvělé výkony na sněhu díky příčným drážkám s optimalizovaným úhlem.
Klikaté záběrové drážky
Lepší záběr a brzdění na sněhu díky zvýšení počtu křížení drážek.
3D zimní lamely
Zajišťují vynikající výkon na sněhu a mokrém povrchu díky zvýšení tuhosti bloků.
Zářezy pro přilnavost na ledu
Lepší ovladatelnost díky dodatečným zářezům v blocích.
Široké rameno
Oproti běžné pneumatice zajišťuje široké rameno lepší ovladatelnost a přilnavost.
Zdokonalené čtvercové bloky
Rozdělení ramenního bloku mezi drážkami zajišťuje větší flexibilitu a optimalizovanou styčnou plochu při zatáčení. Zároveň zlepšuje ovladatelnost na mokru a sněhu.
Široké obvodové drážky
W320 dosahuje použitím o 30 % širších drážek, v porovnání s předchůdcem, lepších výkonů na mokrém povrchu.
Zkosený okraj drážky
Okraj drážky zkosený v úhlu 45 ° zvyšuje průřez drážky a zajišťuje nekompromisní výkony na mokru.
Konstrukce pneumatiky
Vysoce přilnavá směs s příměsí siliky
Zvyšuje záběr na mokru i sněhu a snižuje valivý odpor.
Bezešvý celoplošný zesílený nárazníkový pás
Optimální tuhost běhounu.
Široký ocelový nárazník
Zajišťuje požadovanou tuhost běhounu a zlepšuje tak ovládání vozidla.
Jádro patky o vysoké tvrdosti
Zlepšuje ovladatelnost a odezvu řízení.
Extrémně tuhé patní lano
Zlepšuje jednolitost a odolnost usazení patky.
Parametry
Index rychlosti | V (=240 km/h) |
Období | zimní |
Šířka | 295 |
Vnitřní průměr | R21 |
Výrobce | Hankook |
Profil | 35 |
Index nosnosti | 107 |
Hlučnost | 75 dB |
Protektorované pneumatiky | ne |
Dojezdové pneumatiky | ne |
Dodávkové pneumatiky | ne |
Třída hlučnosti | B |
Symbol pro jízdu na sněhu | ano |
Symbol pro jízdu na ledu | ne |
Spotřeba paliva | D |
Přilnavost za mokra | C |