Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku. Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A může zvýšit objem vody pro lepší odvodňovací výkon. Zbrusu nová konstrukce profilu a zesílená konstrukce bočnice mohou zvýšit tuhost pneumatiky. Zoubkovaná stěna obvodové drážky: Odvede vodu v obvodových drážkách rychle a efektivně, stejně tak... Celý popis
Koupit za 4 795 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
205/50R17 93V, Nankang, AS-2 PLUS
Doprava:
99 Kč
Skladem
4 795 Kč
Koupit za 4 795 Kč
205/50R17 93V, Nankang, SPORTNEX AS-2+
Doprava:
zdarma
2 845 Kč
Koupit za 2 845 Kč
Pneumatiky NANKANG sportnex as-2+ 205/50 R17 93V TL XL MFS, letní pneu, osobní a SUV
Doprava:
zdarma
2 611 Kč
Koupit za 2 611 Kč
Pneumatiky NANKANG sportnex as-2+ 205/50 R17 93V TL XL MFS, letní pneu, osobní a SUV
Doprava:
99 Kč
2 572 Kč
Koupit za 2 572 Kč
205/50R17 93V, Nankang, SPORTNEX AS-2+
Doprava:
50 Kč
2 562 Kč
Koupit za 2 562 Kč
Popis
Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku.
Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A může zvýšit objem vody pro lepší odvodňovací výkon.
Zbrusu nová konstrukce profilu a zesílená konstrukce bočnice mohou zvýšit tuhost pneumatiky.
Zoubkovaná stěna obvodové drážky: Odvede vodu v obvodových drážkách rychle a efektivně, stejně tak sníží hluk způsobený třením mezi proudem vzduchu a stěnou žlábku.
Pro vnitřní a vnější boční drážku na ramenu běhounu používáme zkosenou konstrukci pro optimalizaci úhlu bočních drážkování a to může snížit zvuk pohybu pneumatiky a efektivně zlepšit tuhost bloku.
Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A může zvýšit objem vody pro lepší odvodňovací výkon.
Zbrusu nová konstrukce profilu a zesílená konstrukce bočnice mohou zvýšit tuhost pneumatiky.
Zoubkovaná stěna obvodové drážky: Odvede vodu v obvodových drážkách rychle a efektivně, stejně tak sníží hluk způsobený třením mezi proudem vzduchu a stěnou žlábku.
Pro vnitřní a vnější boční drážku na ramenu běhounu používáme zkosenou konstrukci pro optimalizaci úhlu bočních drážkování a to může snížit zvuk pohybu pneumatiky a efektivně zlepšit tuhost bloku.
Parametry
Index rychlosti | V (=240 km/h) |
Období | letní |
Šířka | 205 |
Vnitřní průměr | R17 |
Výrobce | Nankang |
Profil | 50 |
Index nosnosti | 93 |
Hlučnost | 71 dB |
Dojezdové pneumatiky | ne |
SUV pneumatiky | ano |
Dodávkové pneumatiky | ne |
Třída hlučnosti | B |
Spotřeba paliva | C |
Přilnavost za mokra | A |